Efectele postului intermitent asupra pielii


Postul intermitent (IF) este un model de alimentație care alternează între perioadele de post și perioadele în care putem mânca. Acesta nu specifică ce alimente ar trebui să se mănânce, ci mai degrabă momentul când ar trebui să le mâncăm. În acest sens, nu este o dieta in sensul conventional, dar este mai precis descris ca un ciclu de alimentatie.

Beneficiile

Scăderea în greutate, prevenirea diabetului, creșterea imunității și efect anti îmbătrânire.

Mecanismul

Când ești sătul, insulina crește iar acest lucru reprezintă un semnal pentru stocarea grăsimii. Dacă ești în post, insulina este scăzută iar corpul transformă grăsimea în energie.

Metoda 16/8: Acesta înseamnă că sărim peste micul dejun și restricționăm perioadei de alimentație de zi cu zi la 8 ore. Apoi postești 16 ore. De exemplu, mâncăm între 8 dimineața și 4 dupămiaza și postim de la 4 dupămiaza până a doua zi la 8 dimineața.

Se pot adapta în funcție de program, de obiceiuri și de cand facem sport.

Pentru persoanele care au diabet, sunt însărcinate sau alăptează acest program este contraindicat.

Tips and tricks

Începeți într-o zi aglomerată pentru dumneavoastră pentru a nu fi tentați să mâncați ! Puteți încerca la început doar o zi sau două pe săptămână pentru a vă obișnui.

Cum ajuta postul intermitent pielea?

Restricția calorică crește numărul celulelor stem ce au rol în regenerare. De asemenea postul are și rol antiinflamator.

Pe lângă scăderea în greutate si un sistem imunitar mai puternic, postul intermitent poate ajuta, de asemenea, pielea prin detoxifiere.

+ There are no comments

Add yours