Tratamentul acneei cu ajutorul laserului

Se poate spune că efectele laserului asupra acneei au fost descoperite din întâmplare. Folosindu-l în tratamentul cicatricilor, medicii dermatologi au observat că, în zonele în care este aplicat laserul, pielea arată mult mai bine, iar acneea dispare.

Laserele combat ridurile și tot soiul de cicatrici (de la varicelă, până la acnee) prin exfolierea câtorva straturi superioare ale pielii. Procesul natural de vindecare a pielii duce apoi la o uniformizare a aspectului general al acesteia. Laserele, care folosesc lumina galbenă pentru a scoate la suprafață straturile mai profunde ale pielii, acționează împotriva acneei într-un mod diferit, prin eliminarea bacteriilor care infectează porii.

Terapia cu laser tratează acneea

Acneea apare atunci când glandele sebacee de la nivelul pielii se înfundă și devin inflamate sau infectate. În ciuda blocajului, glandele din piele continuă să producă sebum, ceea ce duce la o umflare în spatele dopului, provocând acel punct alb sau negru, în cazul în care sebumul este expus la aer, dar încă blocat în por. Porii blocați pot deveni, de asemenea, infectați cu bacterii care pot duce la inflamare și la apariția unor pete mari și roșii la suprafața pielii.

Cele mai comune focare ale acneei sunt fața, umerii, spatele și pieptul, unde producția de sebum este cea mai puternică. În cadrul acestei bacterii, există un produs chimic sensibil la oxigen și se crede că terapia cu laser funcționează prin distrugerea acestui compus cheie. Laserul este considerat a fi eficent în această situație, pentru că, exfoliind straturile de piele până la bacterie, facilitează contactul oxigenului cu bacteria. Este un mecanism foarte simplu, prin care o vizită la o clinică de dermatologie vă scăpa de grija acneei.

Laser pentru un ten fără imperfecțiuni

Cât de des este recomandat acest tratament împotriva acneei depinde în mare parte de starea curentă a acneei. Vă confruntați doar cu erupții sau cu erupții care rezultă în cicatrici? În general, se recomandă șase tratamente și câteva retușări la fiecare câteva luni pentru a elimina în mod eficient pigmentarea profundă, cicatricile superficiale nedorite și pentru a reechilibra pielea predispusă la acnee . Retușările vor păstra tenul luminos, colagenul stimulat și acneea sub control.

Diferențele pe care le veți vedea constau în mai puține erupții acneice și un aspect mai curat al pielii. De asemenea, dacă aveți puncte negre sau hiperpigmentări, ele se vor diminua. Per total, pielea va fi mai luminoasă și mai netedă. Tratamentele topice sunt o soluție rapidă, dar, din păcate, de multe ori, temporară. Acest tratament cu laser este o opțiune non-invazivă, cu scopul de a corecta și de a menține pielea curată.